Thursday, September 13, 2007

OmanMobile apologizes for the inconvenience caused yesterday

In response to the last post by muscati about OmanMobile's network being down yesterday night, here is an official apology from OmanMobile which was published in today's issue of Al-Watan newspaper:

عمان موبايل تعتذر عن عطل طارئ بأحد الانظمة

تعتذر الشركة العمانية للاتصالات المتنقلة (عمان موبايل) لمشتركيها الذين تأثروا جراء العطل الطارئ والذي أثر على أحد الأنظمة في الشبكة بسبب الضغط الشديد لحركة المكالمات الممررة عبر شبكتها مساء أمس.
وقد اتخذ الفريق الفني بالشركة اجراءات سريعة وفورية لتحويل حركة المكالمات للمشتركين المتأثرين الى النظام البديل مما أعاد الحركة على الشبكة الى طبيعتها.
واذ تؤكد عمان موبايل التزامها بجودة خدماتها فانها تعتذر للمشتركين المتأثرين عن اي ازعاج قد حدث جراء هذا العطل الطارئ والخارج عن ارادتها, ويسرها أن تبارك لمشتركيها قدوم شهر رمضان المبارك أعاده الله على الجميع بالخير والبركات

I just want to note that I had no network till 1:00 after midnight. The network was actually not busy, but it was completely down. My phone kept giving me this message till 1.00am: "No access to network"

3 comments:

TI3GIB said...

أي خارج عن إرادتهم و أي خرابيط ؟

The error was in their systems. It's "their" fault that the systems broke down.

Instead of eating up the millions of rials they stash in their bank accounts why not invest in better systems ?

Filth.

Raj said...

Good gesture from Oman Mobile.
Work From Home

Unknown said...

sangambayard-c-m.com